Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, July 31, 2011

Zeiyrol Oren Menggila ! xD

Astagfirullahalazim . taksangka boleh menggila dengan Encik Oren sampai macam niyy . Gila betol hang Oren ! bole masok hospital bahagia aku kalau hang hari hari macam niyy . punya banyak alasan hang bagi ! rasa macam nak sepak hang pon ada . takpa , hang tunggu lahh time kita jumpa lagi sekali . memang aku akan get ready cabaii yang dah dipenyet penyet . oke oke , stgg aku sambong cerita pasal si mangkuk oren niyy . dekat sini aku ada 2story . nak mana 1 ? oke , aku bagi fasal abang aku yang tersayang dulu nahh . =D


='( dia dah bertolak balik arau . padahal baru semalam dia sampai rumah . harini dia kena balik dah . semalam kami share cadburry dua orang ! ouhh sweet ! tadi sebelom balik , aku salam dia . ouhh , tangan bau perfume PLAYBOY dia tuhh . =____=' perfume yang aku selalu pakai senyap senyap . tapi tadi kantoi jugak . hehe . then , bila aku pi kat bilik dia tadi . dia ada tinggal pembalut cadburry yang kami makan semalam ! derr , aku simpan nahh pembalut tuhh ! =D "CADBURY BOURNVILLE fine dark chocolate , SIMPLY DARK" ouhh ! gila sedapp ! btw , gonna miss you MOHAMAD MUHAIMIN BIN MOHAMAD AZAM . ='(


second story ~


tak sangka aku ada orang CEMBURU dengan aku yang tak LAWA and EXTREME GEDIK niyy . =____='~ cemburu bukan sikit sikit , banyak pulak tu , sampai sanggop tambah dosa sendiri semata mata nak bagi warning kat aku . =) trimass . SAYA MAAFKAN SEMUA DOSA ANDA PADA SAYA . SAYA JUGA MEMOHON MAAF KEPADA SEMUA YANG PERNAH SAYA SAKITKAN HATI SECARA SENGAJA ATAU TIDAK DISEDARI . hahaha . wahai 9 orang form4 yang digilai . hampa sanjung aku tinggi sangat ka sampai KAKAK KAKAK cerdik niyy cemburu ? lahhh , hampa kata dak ? maknanya depa niyy menimbulkan fitnah laa ? ouhhh , baruku sedari . =D . btw , thanks to Adhwa sebab support aku selama niyy weyh . tak lupa jugak ACAP KZ , ACAP ONU , HAFIZAN , FARIDDUDDIN , SYAZWAN , IZNI AQILAH , IDAYU , FATIHAH IDRUS AND RAMAI LAGI . paling istimewa Wafiy a.k.a Safee Wafiy Aveiro . sebab dia lagi banyak support aku , mana mana jaa aku ada kat Fb , sure dia menyampok sekali . =) kami tak sangka betol ada orang nak menyatakan hasad dengki dia dekat NUR UMAIRAH niyy . siap mengaku lagi "MEMANG , MEMANG KAMI SEMUA TAK PUAS HATI DENGAN HAMPA ! NAK TAU KENAPA ? SEBAB HAMPA BODOH ! HAMPA BUTA ! HAMPA TAK PANDAI MENILAI PEREMPUAN!! ORANG YANG OKEY , HAMPA KATA GEDIK !! ORANG YANG MACAM NUR UMAIRAH NIYY , HAMPA SANJUNG TINGGI!!! TU JA ALASAN KAMI KENAPA KAMI PERLU KACAU HIDOP HAMPA!! PUAS ?" wah wahh , hormat nya awak dekat senior kan ? oke , saya ikot cara awak hormat senior lahh . nanti saya akan hormat awak macam mana awak hormat mereka oke . awak awak , penad lahh nak type fasal awak . baik saya story fasal mereka . nanti awak bole tahu cerita fasal orang yang awak stalk sangat kan ? sapa nama dia ? FARIDDUDDIN 4Delta tuh eyy ? nanti saya tulis banyak banyak fasal dia eyy . biar awak tahu semua fasal dia . =))


oke oke , nak tambah 3rd story lahh . 


haritu ada orang tanya aku macam mana nak TACKLE mereka itu . sorry saya memang tak tahu macam mana nak TACKLE mereka sys . sebab saya tak pernah rasa nak buad macam tuh pon . tapi , pada pendapat saya , kalau nak seseorang tuh . takperlu kot nak berlakon baek , tunjuk jer diri tuh siapa . kalau nak cakap teros terang . takpayah nak sembunyi sembunyi . then bila dah sembunyi , ada orang lain dah amek dulu dia datang nak maki maki orang tuh pulak . macam takde maruah jer kan sys ? lagi satu , bila nak berdepan dengan dia , takpayah lah nak cover cover gelak , takpayah la nak control sopan , takpayah la nak tiup tiup tudong apa bagai and paling penting , TAKPAYAH PAKAI MAKE-UP lawa lawa . =) singkatan dia bagi tips untok sys di atas "BE NATURAL" reason dia , bila sys kahwin dengan dia nanti . takla dia terkejut tengok muka sys yang real kan . =)) 


sambong cerita fasal Zeiyrol , dia cakap aku kanak kanak . oke TAKPA ! dia lahh yang tua berkedut ! =P dia baca stgg sure dia takmau bagitau aku apa yg dia nak bagitau tadi . shhhhh , diam diam . Nabil ! hang tengok kawan hang . punya merapu ! then lega sebab tetiba dia hilang ! dok suroh aku 3G dia pulak . aku ada 7sen dia ada 0sen ! hahaha . memang terbaekk ! btw , have fun comment ngan hang Ouhh Rain ! lawak terguling guling aku . 


AT LAST , aku nak cakap something . Hanya Allah yang tahu sesempurna mana makhluk ciptaanya , dan kita tiada hak untuk membandingkan manusia manusia yang ada di muka bumi ini , apalagi menghina hamba hamba -Nya .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta