Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, February 18, 2012

Far Awayyyyyyy :'(

Hai and Assalamualaikum .

Jyeahh , 2minggu takupdate and finally im back here readers . actt , im not in the "BEST" mood . Abah aku pergi Langkawi tinggal aku sesorang dekat rumah -.- and aku sangat bosan . my mother ? ofcourse busy bekerja . abah oustation kakak holiday dengan kengkawan dekat sanasini , abang sibuk belajar dekat UiTM , and me tengah nganga depan laptop sambil perut menyalak seperti tikus kelaparan . OHDAMNN . IM STARVING ! boleh tak sesapa belikan aku bubur ayam Mc D :'( duduk sesorang macam takda life bro ! ada bf punnn keluar dengan membe tak ingatt duniaaa . battery habis taktahu nak cakap . me tunggu macam orang bengap dekat sini . kfine , lepas ni aku nak pergi karaoke dengan lelaki lain , then biar battery empty . ohhh so BAHAGIA ! hikkk . okayyyy , really taklarat selepas mata aku bengkak sebelah . semua sebab ERNA ! nasib adik aku ja , kalau anak aku . dahlama kena dera -,- haihhhh . nakal tak bertempat . okayybyeee !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta