Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Thursday, February 2, 2012

WTHELL .

Hai and Assalamualaikum .

aikkk , terus baca takjawab salam dulu ? agama apakah ini ? okayokay , aku main main je . weewittt . mesti readers cakap 'hak elahh minah poyo nii , tajuk nampak macam marah , bila buat post mengada pulak" . Hey people yang cakap cenggini , tak baik tahu mengumpat dalam hati . dosa tu dah berbakul , nak tambah sebaldi lagi ke ? act , tonight aku nak story fasal orang yang suka judge orang lain . perfect sangat kah awak readers ? banyak dah aku jumpa orang yang suka judge orang ni . sometimes aku judge orang jugak . tapi takla seteruk seseorang tuuuuu . TETTTT . okay , aku tak judge punnn . hehe . aku pelik sometimes kita sendiri takkenal WHOTHEHECK . tapi kita ada ja nak bukak mulut kutuk kutuk bagai . WHAT THE ? bruhh , its not cool maynnn . aku bukan nak berlakon baik dohh . aku ada jugak kutuk mengutuk ni . tapi takde ahh nak campak nama makbapak orang lain . tu dah biadap . serious biadap dohh . erghhhh . aku rasa nak je tikam lidah dia sebab biadap sangat . okay readers , take note . jangan main nama makbapak if nak makimaki orang . takbaik dohhh . okaisssss , act aku dah takde idea . baik aku chaww before aku merapu . so faham faham jelahhh . ucapkan selamat tinggal dekat aku . :'( tskktskk . sedih dohh nak tinggal readers . tapi kena tinggal jugak sebab aku rasa nak terkencingg . #lucah . opssss . kbye

1 comment:

post surat cinta