Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, January 29, 2012

Lelaki yang BODOH adalah ...

Heyya and Assalamualaikum .

tajuk aku harini lelaki yang BODOH . perempuan esok esok pulak ehh . okay , aku dapat idea ni bila aku dengar kisah kawan lelaki aku yang aku tak tahu nak cakap BENGAP , BODOH DLL . pasangan couple ni dedua membe aku . dedua aku rapat . and last year dedua aku musuh . -.- this year macam okay balik lah . dedua dah berbaik dengan aku . tapi akhir-akhir ni membe aku yang lelaki ni syak something . story semua dekat aku . and aku tak berani nak bukak mulut . aku dengar je apa yang membe aku ni cerita . dari semua apa yang dia cerita apa yang si perempuan ni kantoi dengan dia . aku rasa dia patut tinggal je . and terfikirlah aku nak list semua kebodohan lelaki nihaaa .

LELAKI BODOH KALAU :
  1. Percaya cakap perempuan yang dah tipu dia almost 3kali .
  2. Percaya semua cakap perempuan yang dah pernah main kayutiga .
  3. Bila dah kena ayat sikit terus cair .
  4. Terlalu berlembut hati sampai percayakan semua cakap perempuan .
  5. Tinggalkan perempuan yang betul-betul sayang dia .
  6. Pilih rupa paras untuk di jadikan pasangan .
  7. Abaikan orang yang dia sayang (ego) .
  8. Pentingkan benda lain sebelum perempuan yang dia sayang .
  9. Kaki pukul perempuan .
see , yang itu ja aku boleh list . apa yang aku nampak dekat sekeliling and apa yang pernah aku rasa . bukan perempuan je bodoh weyh ! lelaki pun ada jugak bengapnya . kalau aku , siapa main kayu tiga . sayang tak sayang aku tak tunggu lama dah . SWEAR masa tu jugak aku tinggal . nak tahu kenapa ? KARMA . yess , aku suka part ni . What goes around , comes around . lagipun , Allah saja nak tunjuk yang kita tak sesuai untuk orang yang main kayu tiga . YOU DESERVE BETTER ! aku nasihatkan jangan pandang lansung dekat orang yang pernah dua-kan or tiga-kan cinta . sebab , orang yang macam ni TAMAK dan akhir biar dia yang RUGI . aku nak highlight ORANG YANG MAIN KAYU TIGA TAK LAYAK DAPAT PASANGAN SETIA Okay , itu saja yang dapat aku sampaikan . :)

2 comments:

  1. this the coolio post ever! congrats girl!

    ReplyDelete
  2. this coolio post ever! congrats girl!

    ReplyDelete

post surat cinta