Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Monday, January 23, 2012

Kampung ohh pls .

Assalamualaikum :)

heyya readers , HCNY :) . semalam sah ramai tak boleh tidur kann . okayyy , bising macam sial -,- . tapi lawa la jugak fireworks dia . okay , stay dekat kampung buat aku nak tidur sepanjang hari . bosan doe . aku taktahu nak buat apa dah . dari petang tadi sampai sekarang aku mengadap laptop habiskan masa dengar lagu and facebooking , blogging , twitter , tumblr-ing and youtube-ing . banyak benda aku buat . kecuali buang angin dan buang sisa kehidupan . okay sila tampar muka aku kiri kanan pls . okay terimakasih . tadi kannn , sesi photoshoot dengan abang kakak dan aku . Ohdamn macam lawak gila semua gambar . and now tengah lawan mengutuk . sometime aku rasa bahagia duduk dekat kampung . tapi bila datang mood semua orang blur . naik muak aku duduk dekat kampung . mesti hati tengah berkata "why do i feel so empty right now ?" :/ .


yeayyy , semua orang rabun takboleh baca apa yang ditulis :D . kalau boleh baca sila comment okay , siapa betul aku bagi dia hadiah :3 . mahu ke tidakkkk ? HAAAA :O okay , aku nak pergi makan kek choclate . fucking delicious readers . credit to my : Hajjah Aminah Binti Ahmad (Grandma) . lebchiuuuu .
okay , aku rasa cukup sampai sini , btw , Aku nak memohon seribu kemaafan andai post-post aku sebelum ni terkutuk terhina termaki sesiapa . sengaja or tak sengaja . doakan kesejahteraan hidup aku dunia akhirat . insyaallah i'll pray for you too readers . do leave comment okay . :')

2 comments:

  1. dah la kena visit secara paksa. pastu kena rompak plak. huh. :P


    hehe. org baca la everytime u post on ur wall. cuma x dapat tgok update blog ni kat dashboard sbb tukar url blog kan?

    ReplyDelete
  2. AHAHA , padan muka . :D jatuh miskin dah lewww ni ?

    ReplyDelete

post surat cinta