Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, January 13, 2012

1years beb ! :'(

Assalamualaikum :')

okay , dalam post ni aku takda masa nak buat lawak . kalau ada yang rasa lawak tu . aku memang suka merapu . Alhamdulillah aku masih bertahan sehingga hari ini . mungkin lepas ni giliran aku pula kannn ? terimakasih YaAllah sebab dah bagi aku kekuatan untuk bertahan . cukup setahun arwah takda . Swear aku rindu . semalam , dalam kelas teacher aku ada sebut fasal BrainCancer . sentap aku . aku dah terbayang wajah yang aku rindu . YaAllah , berilah peluang untuk aku jumpa dengannya sekali sahaja . ingin aku meminta maaf atas segala kesilapan aku terhadapnya . aku menyesal sebab abaikan arwah sebelum ini . aku menyesal sebab aku takpernah hargai dia dulu . bila dia text or call aku , aku manjanggg marah marah ja . tapi dia takpernah give-up nak ubah aku . takpernah jauhkan diri dari aku even aku selalu cakap aku benci dia . SWEAR aku menyesal ! aku taktahu bila lagi aku boleh tengok wajah arwah yang selalu senyum bagi aku gembira . okay , aku takboleh nak merubah apa yang dah berlaku . aku perlu teruskan hidup dan redha dengan segala dugaan . tabah mengharungi segala cabaran dan kuat untuk menghapi ujian . okay , akhir kata dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim :')

AL-FATIHAH : Muhammad Khairi . TerimaKasih .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta