Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, January 21, 2012

Diammm pls

Hai Assalamualaikum .

wala wala readers , im back , setelah berhari tak update , rindu la tuuu kan ? okay , aku pun rindu sebenarnya . tengok tajuk sikit , ohyeahhh , tajuk dia apa ? DIAMMM PLS . okay , trademark aku untuk orang yang mulut banyak . okay , silalah terasa . actt , aku takmandi lagi even kejap lagi nak balik kampung nun jauh di sana . jauhla sangat . *tangan dibahu . okay , aku nak bagitahu ni , my mom bila dah dapat vacuum baru . asyik nak mengemas rumah ja . anak anak taklarat nak sembur airliur time bersin . -,- demmyu habuk ! okay , dari tadi sampai sekarang aku takmandi . ada sesiapa nak mandikan aku ? okay ayat mintak bulu ketiak orang . DIAMMM PLS . okay , terimakasih . sesungguhnya orang yang mengumpat itu sangat berdosa . aku cakap siapsiap sebab aku takmahu readers tambah dosa kutuk aku dalam hati . OhhMakGuard , baiknya aku . percaya tak percaya tak ? :3--> muka anjing . okay , aku nak guna ayat pls banyak banyak boleh ? sebab aku suka dengar bunyi Sssss . macam ular tuu haaa . okay , aku bukan Anita Sawarak , ehh Sarawak yang ada lagu tajuk Ular tu . heeeee , aku SelenaGomez . okay sumpah aku muntah untuk diri sendiri . Mairahhh , sedar diri pls . aku tahap Yuna ja boleh pi . lagi takboleh blahh ayat . silalah ambil baldi dah muntah . nanti ramai ramai hantar muntah dekat rumah aku ye . aku nak simpan buat kenagan , sila label nama setiap baldi tu . so aku tahu la readers mana yang melawat rumahku syurgaku ni *blog . aku banyak homework sebenarnya , tapi semua buku yang ada homework aku tinggal dekat sekolah . anybody nak tolong aku pergi ambil ? silalah , sedepa kaki ke Masjid aku tadahkan . Alhamdulillah , siapa tak solat subuh sila senyum . Masyaallah , kenapa kamu tidak bersolat niiiiiiiii . Solat itu kannn tiang agama . mula nak jadi ustazah niii . okayyyy , aku pantang orang yang paksa aku buat something . SUKA HATI AKU nak buat apa punnnn ! VAVIIII ! kbye !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta