Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, January 8, 2012

Tersenyum mesra :)

hai hantu-hantu stalker sekalian . ayat bajet hot *stalker* . hihi . saja gelak manja . bukan , gelak gedik . phewwwittt ~ ane , teh tarik satu . okay , mana datangnya mamak aku pun tak tahu . tajuk aku kali ini apakah ?yeayy , pandai sebut tajuk dalam hati yang keras tu ye . okay , tadi aku chat dengan si blabla ni . dia cakap fasal encik blabla . sumpah takberminat . tapi , aku tersenyum mesra bila tahu encik blabla hidup bahagia . takda siapa nak ganggu lagi dah . aku pun dah bahagia :) . ceyyyy , ayat mintak 5jari readers yang comel comel . haha . act , malam ni aku takboleh update blog dah . puasa online , tahu kenapa ? bertasbih la guna phone . tott tettt tott tettt . jajajaja , bunyi memang mintak kaki readers yang berutu . lagipun aku dah online sampai ke pagi lastnight . esok nak sekolah , mana boleh tidur lewat . nanti mengantuk kat sekolah , sure tertidur dengan muka yang comel dalam kelas . malu itewwww tahu . okay , semua pakat PM aku cakap post "To my beloved MakAbah" to sedih sangat . well , kalau nak buat post macam tu , sila mengaku segala kesalahan dengan parents you all dengan ikhlas . Insyaallah menjadi . sila campurkan kenangan pahitmanis gulakopi dekat situ ye . jadi la post sedih . dan sila letak lagu sedih macam dekat blog aku nihaaa . comel kan lagu . :3 --> ada orang panggil muka anjing . hehe . nampak aku happy kan harini ? ohhwell , handphone baru dijumpai . takperlu bagitahu ada dekat mana . sadis sangat :D . hehe . okayyyy , kucing aku omeyyomeyy dah panggil . okay , ejaan banyak menganjing . shooo shooo shorrryyy . hihi . hari-hari aku check almost 200++ baca post aku . tapi takpernahnyaaa nak comment . okayyyy , tahuuu ayat bajet . haha . dahhh , laptop kata pergi , handphone kata mari . kbaiiii , Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

post surat cinta