Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Tuesday, January 10, 2012

Shy-Shy Kucing

okay , Assalamualaikum . hai and HOLLO people ! wassup ? okay , tengok tajuk tengok tajuk . Shy-Shy Kucing right ? okay , aku teringat VanillaIce aku dekat belakang rumah takmakan malam lagi . kering je kucing aku sekarang . nasib dia lah dapat Tuan sadis macam aku . -,-

secara rasminya aku nak cakap , aku tengah nervous , so aku nak lepaskan dekat diari perhatian ramai aku ni . :3 macam manakah ini ? nak bagitahu ke tidak ? okay , dah cakap pun . Alhamdulillah and aku rasa lega . finally , kentut dilepaskan jua . okay aku tipu :3 . finally aku bagitahu juga . okay , tahu readers dah meluat baca blog kite sebab ayat kite macam paria kan ? lepas ni aku buat ayat macam peria pulak ye , baru rasa sayur-sayuran . okay , AKU SAYANG KAU JUGAK ! puas ? dah baca kannnn ? Sejahat-jahat mana pun seseorang , ada jugak baiknya . aku takpernah kisah kau siapa . I LOVE YOU ! kbaiii , sorry post aku sampai sini ja . ketendusan idea :D . okay , I LOVE YOU . Assalamualaikum . #siapa takjawab , aku panggil dia Thaneshwaran budak hindu kelas aku yang suka lari dalam kelas . boleh retak lantai -,-

No comments:

Post a Comment

post surat cinta