Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, January 6, 2012

Kool CharKeowTeow

hello and hai Assalamualaikum . :)

baby baby semua apakhabar ? okay , aku tanya orang yang ada anak je . kau sibuk jawab dalam hati kenapa . dah pregnant 2minggu ? x) okay , mula nak jadi gila akibat phone hilang lewnewww . i rindu baby i . takboleh text dah :( sedih niiihaaaa . okay , baru nak merangkak hantar sony pergi repair -_- nasib baby i ada phone lebih . takpergi ambil lagi . sekarang calas no mak :3 . okay , mak tahu . kita takla jahat sangat :P okay , topik berbalik kepada tadi . saja ngada buat ayat terbalik :D . Lepaking dekat kedai Kool Charkeowteow . serious makan sedap weyh ! sepinggan takcukup . dahla murah . cerr try datang tengok :D . sure hari-hari nak lepas sini . HAHA . nak alamat , JalanGangsa Bagan Ajam . :) datang tahu , boleh jumpa :P hahaha . okay , silalah datang tahu . everyday bukak , from Monday till Sunday . siapa aku tengok takda , aku sumpah dia ciritbirit . xD okay , dah taklarat nak merapu . sebab aku tengah sedih kena guna no mak aku . macam mana nak gayuting toninght ? -_- okay , puasa tahan nafsu gatal . KBAIII !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta