Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, January 27, 2012

Berhenti Berharap :')

Heyyo and Assalamualaikum .

Aku tengah sedih . okay , tapi aku nak tekan kan dekat sini . AKU BUKAN PUTUS CINTA . nanti readers ingat aku putus cinta . malu tahuuu . :3 . aku berhenti berharap atas apa yang aku takpasti , taknyata dan mustahil untuk aku dapatkan . apa yang aku ada sekarang dah cukup membahagiakan aku . aku ada parents , aku ada jantung hati , aku ada kakak abang adik , aku ada kawan , aku ada handphone(nyawa) and aku ada readers yang setia baca blog aku . hikhik . suke lewtewwww . mula lah nak menggedik . :3 . act , aku tengah takda idea nak update . hihi . sebenarnya aku teringin nak mati dekat Mekkah dalam pangkuan orang yang aku sayang time hari Jumaat . sebenarnya aku teringin nak jadi jutawan . sebenarnya aku teringin nak lihat hidup aku 10tahun akan datang , sebenarnya aku nak sangat kembalikan benda yang aku hilang . tapi aku kena terima kenyataan . dan aku telah putuskan untuk berhenti berharap . aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap . :')

Ilham untuk menulis post ini : Arwah Muhammad Khairi :') . AL-FATIHAH .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta