Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, January 15, 2012

iloveyou biyy

Hey peeps .

okay , aku nak cakap dekat kau biyy . aku sayang kau ! SWEAR ! sorry aku selalu complain macam-macam . ganggu time kau tidur , selalu reply text kau lambat-lambat , selalu text kau pagi-pagi buta . aku takboleh nak cakap benda betul dekat kau . serious aku taknak kau tahu . tapi , sooner or later kau tahu jugak . aku dah bagi password segala account aku . jadi apa apa dekat aku . kau buatlah apa yang patut dengan account tu . aku nak sangat bila aku cakap "IM OKAY" . and then kau cakap "I KNOW YOU ARE NOT OKAY" . don't blame me if i've to leave you . its not my choice . I CAN'T LIVE LONGER . lastword : IREALLYLOVEYOU ! :')


No comments:

Post a Comment

post surat cinta