Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Wednesday, January 4, 2012

1st day sekolah :3

hai awak awak awak dan awak . saya si buncit ingin mengucapkan , SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH . okay , sedar tak sedar tak ? sedar tak yang aku dah hilang selama 1minggu ? hikkk :'D . terharu ni ada orang sedar .

jom baca yassin untuk aku siap-siap . rasa macam nak mati bila kena bangun seawal 6pagi . okay , takla awal mana pun kannn . hehe . tapi , aku macam biasa , alarm pukul 6pagi , 6.30pagi baru bangun . alaaa , rumah aku tepi sekolah je pun . takpayah nak kelam kabut sangat . #disebabkan pendirian aku macam tu , last year 7kali datang lewat . rumah dekat je pun . then tadi , lepas sedarkan diri , bangun capai towel terus naik atas . guess what ? HAHA , macam biasa , selalu pagi-pagi kaki lebam jatuh tangga . aku mengantuk , then tersepak tangga . haihhh , ini la masalah rumah bertangga aku x) . harap semua yang tengah baca takjadi macam aku . lepas mandi , baru nak suruh mak aku tolong ikatkan rambut . then buat sanggul , baru aku boleh pakai baju and tudung . jam dekat tangan menunjukkan pukul 7.21pagi . aku dengan segera pergi capai beg sekolah dan juga stoking , sampai sampai dalam kawasan sekolah , loceng pun bunyi . amboiii , si pengawas baru yang nama AmmarFiras ni main ketawa-ketawa ye . bajet cool lewteww jadi prefect . aku bagi tangan kangg . haaaa :O . and then , dekat dalam kelas . aku tidur lewwww . sukewwwnyewwww titewww dapat tidur . hewwwwwwwwwwwhewwwwwww . *merecikkk bebeyyhhh . tengah melayan tidur yang lena , tiba-tiba ada pulak si MakCik Aina yang senget ni datang ketuk meja . haihhh , terkejut aku . nak je aku tepok muka Aina tadi . nasib aku mengantuk . dalam kelas jugak , aku kerja menyakat orang ja . heee :D . budak kelas aku mesti sakit hati kannn kannn kannn . time rehat bagaimana pulak ? okay , seriously i hate this situation when our school canteen was sesak . *ayat teacher speaking* . penuh dengan budak form1 nuhh . haihhhh , aku form1 jugak . kaytipuu :P . and then , masuk kelas belajar geo . and wth man . aku takmasuk kelas dan mula merewang sana sini . phewittt ~ suka kan ? okay , tadi hari 1st dah kena marah dengan pengetua sebab kelas bising sangat . Maaflah mama Calsom , saya tiru cuti-cuti bestari , takbising pun :3 . okay , time balik buat gila dekat kedai Ice-Blended apantahh . lamanyewwww titewwww tak buat bising kat situ . RINDU :') . asyikasyik ayat rindu je keluar dari mulut aku . hehe . okay , silalah blah . post dah nak habis . sebelum tu , yang mana bukan islam , silalah tukar agama . #jangannnnnnn beku blog aku sudah . hehe . okayokay , sampai sini saja coretan cerita warkah surat wasiat aku yang paling banyak HARTAPUSAKA peninggalan nenek moyang ni , esok kalau aku rajin , aku tambah harta lagi okay . KBAII :D . lupa nak cakap , ILOVEYOU orang yang mengaku aku musuh . tapi everyweek baca blog aku . nak sayang macam mana ey ? ketat-ketat macam minah rempit . okay , merapu dah , Assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment

post surat cinta