Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, December 30, 2011

Dudes behavior ;)

:) apakah yang ditunggu ? sesat masuk blog aku lewteww . ohsemmm , alangalang dah masuk , jemput la membaca . membaca kan jambatan PULAUPINANG . ehh , jambatan ilmu . okay , aku selalu buat pembuka bicara yag takmasuk akal . phewww~

okay , saya Mishamishu ingin kembali ke topik asal . perangai lelaki ? semestinya sangat menyakitkan hati . sebab ? sebab menyakitkan hati . HAHA . takde punya alasan lain selain dari itu . tapi itu sesetengah lelaki okay . cubalah jadi lelaki yang kewlll (cool) . silalah lap skrin masingmasing . okay , cubalah jadi lelaki cool macam DidiWhoaa . okay , siapakah dia ? phewittt , blogger paling kelakar bapak dekat dunia . nak link ? kejap lagi habis post aku kasi xD taksabar betul , bacalah sampai habis dulu ! kau ni , bapak punye malas . okay , cubalah jadi lelaki yang sweet macam MuhdAriff . siapakah dia ? okay , lelaki yang melamar NurDianah tu haaa . untung la kannn ? actkan , aku takda idea . seriously aku selalu buat post yang taksesuai dengan title dia :P . harap maaf , anda semua tertipu :DD

okay , aku demam sebenarnya , thats why aku agak menggila di ward Tanjung Rambutan . kaytipuu :D haha . okay , aku nak cakap terimakasih dekat kawan yang dah meng-upload gamba itu secepat mungkin dekat FB . hewwww ~ terimakasih yer cik abang . sudah , aku takde idea dah . KBYE ~

http://didiwhoa.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

post surat cinta