Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Thursday, December 29, 2011

SMKDOB -,-

Hello and Assalamualaikum .

okay , harini semua warga Dato' Onn bersekolah . kayfine , sedangkan semua orang sibuk beli tiket wayang Papa ILoveYou . malang betul pelajar sekolah DOB . masukmasuk kawasan sekolah tadi , terus terhidu bau PuanJames yang dicintai . #okay PENTIPU . sesi pembahagian kelas tadi , aku dah kena dengan Puan Hanani . Damn ! disebabkan aku tak angkat tangan straight , siap mentioned lagi aku pakai jam warna hijau . phewwww~ memang aku muka buat taktauu ja . aku dah nampak anjinglaut tu dok gelakgelak dekat aku . fuh ~ ikutkan hati , nakja aku bagi pelempang dekat anjinglaut tu . lepastu tadi , masuk kelas , mesti la perangai menggila start balik , tambah tambah bila dapat kelas sama dengan Azzeem . dari aku standard 1 sampai sekarang kelas sekali . memang rapat lewww jawabnya kannn ? kami memang suka sakat orang , and akan protect each other kalau ada yang nak sakat kami . oh well , sahabat sejati . itulah gunanya kawan kann ? sambil menyakat orang , aku rasa phone aku vibrate dalam poket . aku pun tengok la siapa gerangan yang biadap text aku time time macam ni . tengoktengok keluar nama DD . ohh , tanya aku okay tak kelas . anjinglaut ni memang suka menyibuk . then , time nak balik tadi , lalu dekat kelas form1 , and seriously form1 next year kecik kecik ja . ohh , taklama lagi jadi macam kami leww . seriously , im not ready to be senior . and mybe i can't be a good senior . seriously aku nak stay macam this year . takbestnyaaa next year . anjing laut pun dah form5 , takboleh dah lew nak text selalu kan . mesti kena bagi ruang untuk dia study . PuanJames , can i ? nak jadi macam this year lewwwww . okay plusplus gedik ! mesti PuanJames akan cakap , "kamu ni memang lapar pelempang ker?" , nak je aku jawab "saya lapar nasi :D auwww" . hahaha . memang lepas tu aku dapat surat tukar sekolah kan . nanti panggil mak abah aku , mesti cakap "anak Puan ni , kurang ajar , suka makimaki cikgu , banyak buat masalah , suka maki warden(budak hostel yang kena) ." erghh ~ fitnah lewteww , tahu la Puan berpangkat . lepastu bila parents naik berang , datang serang sekolah , sekolah mula la nak habiskan duit beli setem dan sampul surat , kertas A4 dan ink printer sebab nak hantar surat MohonKemaafan . macam tu lah DOB kan ? okay , dah melalut . dah dah , aku nak pergi layan AbangZikir , dahlama pegang tasbih , tunggu aku lewteww :D

#anjinglaut tu , abaikan aku yag demam , pergi berseronok dengan kawan-2 . -,- . KAYFINE !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta