Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, December 11, 2011

Holiday ;)

hey people , rindu lewteeww kensss ?

holiday was great and Datuk Najib , tambah lagi school holiday please ! :D selepas balik dari BayuSenja . ohhwell , aku pergi sleepover sana sini . rumah kawan , cousin , pakcikmakcik , hotel , sendirikkk :P . Sabtu ni nak turun KL lagi . and aku taknak pergi . KL ada apa la sangat kan kan kan ? aku nak pergi Paris sebenarnya . thats my DREAM ;) . ohh My Charming , bring me there please . malang betul siapa jadi charming aku . Mummy aku cakap "QueenControl memang lelaki takdapat tahan" . alamatnyaa , siapa kahwin dengan aku , lepas seminggu cerai dah kott xD . ahaaa . amoiiii , Mairah yang dulu dah takda . im trying to be someone better :) . thanks dekat kawan yang dah advice aku . awak kawan yang saya maksudkan kalau *awak selalu topup dekat saya *bagi semangat dekat saya *hutang saya awak halalkan *awak kawan baik crush saya *awak panggil saya lembu . phewwwphewww , awak leww tu . :P terimakasih ingatkan aku . sebenarnya dari tadi aku sedar kita semua dah lari topik asal . hikkk >,<  . okay , cakap fasal holiday . penuh dengan cornflakes dan buah delima . #konflik dan drama# . Superhero accident , Superman change a lot , KeluangMan lost contact :'( and tadi aku baru bersedih sebab terkejut . buka wall , nahhhh . sejak bila kau accident . okay , malam aku text kau tu . patut kau takde mood . greatt baby ! yooo hello baby . iloveyoutoo ;) . kalau dah baca tu , terasa ada kena mengena . thats you . malu nak cakap tadi . hikkk , gedik . saja buat hegehhh . hahaha . 14Dec is coming :) 7Months i know you Superman . Superhero , get well soon . i hope that you'll be fine . kan dah patah hidung tu . lain kali naik moto hati hati sikit . #siapa tengah stress jangan naik moto . kanggg , kau pulak patah hidung# . KeluangMan , rest in peace . Innalillah ~ . its time to sleep .
p/s : abah aku tengah main AngryBird :P
                          Lot of  : Mishamishu .

1 comment:

  1. yo! pening aku baca.. tak dapat detect mana satu superhero,superman and keluangman..

    ReplyDelete

post surat cinta