Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Wednesday, December 7, 2011

BayuSenja :))

hey hey , hows holiday people ?

okay , selama 3hari stay dekat BatuFeringgi . cuti ni kaki aku takmenang berjalan sana sini . best holiday dengan cousin cousin yang beribu ni . fuhhhh , macam macam pengalaman pahit , manis , masin , pedas dan juga masam . haha . pengalaman pahit apabila minum kopi . pengalaman manis bila makan gula . pengalamam masin bila tertelan airlaut . pengalaman pedas bila makan sauce barberque dan pengalaman masam bila terbau baju takdibasuh --' . hahaha . okay , aku dekat sana dengan takdirancang . well , percutian mendadak dan mengejut . aku stay dekat bungalow BayuSenja . okay , rumah tu seriously best selesa awesome mewah and etc . tapi ada sejarah disebalik rumah tu . kenapa makcik yang cuci rumah tu baru nak cerita ? -,- OHMAKGUARD ! okay , act , rumah tu didiami oleh makhluk alam lain . dulu dekat rumah tu ada perempuan mati kena bunuh . dia datang bercuti dengan kawan and BF dia . 2days later , rumah tu dah kosong and tinggal mayat dia dalam rumah tu dah membusuk ! wtfUKC makcik ? kenapa kenapa baru nak cerita setelah kami semua yang dekat situ dah alami macam macam benda pelik ? okay , mula mula aku pelik gila bangang kenapa makcikmakcik aku takut sangat nak naik atas . padahal aku relaks ja tengah malam otp kat atas tu sorang sorang . ohhkay , i see . time nak balik tu baru depa cerita . actt , ramai yang kena kacau . --' hantu tu akan tunjuk muka dia bila ada lelaki handsome . memang ramai la yang HANDSOME sangatttttt kan ? greatttt . and aku malas nak cerita . --' KBYE . next week turun KL then bercuti dengan cousin dekat Cameron . and then mybe KL balik . :P bosan tengok budak budak PAVI kiss sana sini . apasal tak ROMEN terus depan tu . biar satu dunia tengok . kan bagossss ! --' Assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment

post surat cinta