Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Thursday, January 5, 2012

Melayan Perasaan :')

Hai , aku takhappy , sejak dengar lagu Meraung-NewBoyz jadi cenggini lah . dengar lagu ni , terasa baqqq hang . mulalah penang :D . okay , saja ngada sebenarnya . "Menggigil tubuh ini , melihat engkau bersamanya" . :'( dah , bajet feeling je . lagu ni memang ada kena mengena . huuuu , tapi , cerita lama . aku rasa dah 7kali ulang lagu ni . sambil aku meraung dekat rumah ni haaa . kaytipu :D . peace (Y) . okay , bila sedih aku takde cerita nak share . act , banyak , tapi entah takde mood nak share . sorrylah kay . tengah termenung ni . ingat KenanganTerindah dulu-dulu . okayyyyyyy , aku sedih . tisu please . ehhh , tisu je ? lapkan la . kaygedik . Wasiat aku untuk orang senasib je harini . takde arah tujuan macam ni lah jadinya . meraung jom , join lewwwww titewwww . sedih nihaaa . :'( okayla , nak blah rest otak fikiran akal . kaybaii awak semua yang dah kutuk kita tadi . okay , nak sedih lagi . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta