Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, January 6, 2012

Nyawa Hidupku dimanakah :(

hai and assalamualaikum . okay , tengah sedih , phone aku hilang . bajet semangat je harini balik sekolah awal nak texting . macam FKUC bila phone aku takda dekat tempat yang aku simpan . aku call takdengar bunyi apa apa pun . memang la aku silent . dahla orang yang ambil tu takreti nak off phone . :( ni yang aku rasa macam nak culik phone mak aku ni . dia pakai line , senang sikit xD . aku pakai prepaid ja . siapalah aku nak pakai line . bukan mak aku nak bayar pun . -,- kalau abah aku boleh la mintak . mak aku hampeh . HAHA . okay , sorry mak terpaksa kutuk mak yang gorgeous lagi hot :3 . muahh kiri kanan . okay , homework aku beban -,- . kepala aku macam nak tercabut terbang pergi bulan je . Homework , please be nice . jangan nak bagi aku hempuk kepala dekat jalanraya boleh tak ? penat aku nak jawab semua soalan takmasuk akal tu . 4x4 pun nak tanya aku . tolong berdikari sikit boleh tak homework ? jawablah sendiri . usaha tangga kejayaan . mak aku cakap "agaknya kalau homework tu boleh bersuara , dah lama dia cakap AKU RELA BUAT SENDIRI DARIPADA HANG JAWAB SALAH MANJANGGGG . " kayfine ! betul semua dekat mak . tahu la pandai Math :P . okay , nak tuition taknak ? PMR is just around the corner . padahal next year xD , persiapan awal . Mama Calsom yang cakap , kalau nak berjaya , we have to study smart . terimakasih ya Puan Pengetua :) . sebut fasal pengetua . kepala hotak aku asyik terbayang wajah PuanJames yang comel bila senyum ja . x) . tiba-tiba mood dia baik harini , dia tak ingatkah muka aku yang masuk bilik dia tahun lepas . punya banyak songehhh dia dok marah aku last year . lupa lewtewww . okay , aku makin cantik patut tak kenal . kalau boleh nak bajet lagi ayat tuuu . xD okay , mak aku suruh mandi . nak ikut cakap mak . :3 anak solehah . boleh berjaya dunia akhirat . Insyaallah . KBAIII . sorry , aku memang mengada .

5 comments:

post surat cinta