Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Monday, January 16, 2012

MOOD :D

Hai and Assalamualaikum people .

yawww wassup wassup . Mila in the house . kayy tipu , nama aku Nur Umairah . haha . mood aku harini tak menentu . adakala ku rasa teringin . ehhh , adakala aku serious , tu sebab aku bebal time bangun tidur tadi . and sekarang mood aku nak gila-gila macam dekat sekolah tadi . ROCK BEBEYHHH . okay , merecik . ambil tisu dan lap screen :3 . aku dengan Idayu Afieza sawan macam ni tadi . :
image

naik gila aku duduk dekat sebelah minah ni . macam nak tercabut kepala terhangguk-hangguk . haha . mybe yang pakai topi tu boroi aku yang suka qenyihhh . hahaha . Idayu yang bawa kereta tu , harap maklum . :3 . okay , minah ni baca , sure dia pottpett dekat aku sampai menitik airliur esok . penat aku nak lapkan . haha . okay , time kelas Ms. Lee Hong tadi kena masuk bilik LK . OHDAMN , banyak betul complain minah ni . duduk belakang and bla bla bla . tahan ja kaki aku nak naik muka dia . time Math ? oh biasa , dia banyak story sampai aku takboleh nak focus . mula la aku nak cabut taiklalat dia yang dua dekat tepi dagu tu . haihhh , balik tadi lepak rumah Aina . and , damn betul . duduk sana , boleh tercabut gusi aku asyik gelak manjanggg , tambah tambah bila nasi Idayu tumpah tadi . Idayu memang cuai . *minah , sorry aku kutuk hang . taksalahkan kutuk awek sendiri :D . 

aku rasa , nak menyanyi melalak lagu sedih boleh tak ? phewwittt .

lawa tak muka aku time tengah melalak . HAHAHA . okayyyy , aku lagi comel daripada ni . tapi , quality screen laptop yang murah ni tak terjamin nampak jelas kecomelan aku dekat situ . maaf ya pakcikmakcik dan adik adik sekalian . okay , post aku dah nak habis . silalah bagi comment . aku tahu hampa mesti nak buat thumbs up macam lelaki ni kannn ? :D
muka terkejut baca blog aku yang meletup ni . tengok , MatSalih pun boleh faham :3 . kbye .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta