Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Wednesday, January 25, 2012

Wonderful Moments :)

Hai Assalamualaikum .

Okay , aku rasa teruk sangat harini kalau jumpa someone that i love dengan muka penuh pimples . DEMYU jerawat . suka buat tapak perumahan dekat pipi aku yang licin ni . aduhh , dahla takbayar sewa . -.- . Guess i have wonderful moment with him today :) . Seriously berbunga dalam hati . seminggu tak jumpa swear rindu ! okay , kalau nak jumpa mesti kena ada seorang manusia lain ikut . takboleh berduaan ! nanti ada SYAITAN . ceceyy , aku memang baik . okay , mak aku yang cakap , kalau nak jumpa BF , sila bawa orang lain teman . mak aku bagi lampu hijau :3 . phewitt . mulamula diam seribu bahasa . and then bila dah datang idea nak cakap . baru buka mulut . dahla date tak rancang awal awal . lastminute punya date okay . -.- thats why aku pun selekeh je tadi . pakai kain batik dengan t-shirt . #kay tipu . kalau aku pakai macam tu , kes berat namanya . silap silap Encik Beliau pun buat tak kenal ja . haha . BajuKuning & HelmetPutih :) okay handsome . haha . btw , tadi time nak jalan balik rumah . ada seorang lelaki yang biadap ni . mula mula aku jalan , dia tegur aku bagi salam . bila aku dah jawab , lain pulak jadinya . ikut belakang aku sambil tanya nama . WTF ? sampai ke rumah okay . aku bukan nak jual mahal . swear kalau layan , rasa harga diri murah sangat okay -.- . Erghh , so , bila aku dah tutup pagar rumah . mula nak maki-maki aku . kau ingat aku artis nak main kejar-kejar . tolong la , tak gentle . kalau nak pun , minta dengan cara baik . kalau dah tak dilayan tu . UNDUR DIRI PLEASE . jangan la nak memaki bagai . awak tu lelaki , tolong respect perempuan . kalau tidak , perempuan lain mesti akan pijak kepala awak . percayala :) . okay , aku tak sempat nak buat lawak harini sebab mood aku tengah berbunga . hehe . so , aku rasa , readers patut beli bungan rose merah dekat aku okay :3 . KBYE .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta