Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, August 14, 2011

Kami tengok KAPOWW ~

ok , tadi dia hilang sebab tetido , dia cakap dia letih . bila aku siasat siasat , aku tau jugak yag dia kena buad keja apa ntahh semalam . kesian jugak kat dia . then , pukol 3.00ptg tadi start texting . hoho . dia tanya aku , kenapa cakap dia chipsmore , aku tanya dia balik . "kat rumah ada chipsmore tak?" dia pon cakap "sekarang takdak , kejap ada kejap takdak . kenapa ?" hahaha . ok , macam tuh laa dia tadi , kejap ada kejap takda . OoOOoo ~ baru dia faham . hehhh . then , kami bergado fasal cuti raya niyy . aku cakap dekat dia lagi 9hari ja nak sekola . dia cakap lagi 8hari , then dia cakap dekat kalendar dia hari jumaat 20hb tuhh tulis school holiday . aku cakap la tuhh kalendar kedah . ehekk , dia lambat reply . sampai text dia , aku baca la , kat situ dia sertakan alamat yang ada kat kalendar tuhh . alamat penang . tapi kenapa jumaat cuti ? ok , aku confuse . tapi still cakap jumaat sekola . last last dia suroh aku pegi check alamat kalendar kat rumah aku . aku check laa , tapi bila aku tengok 20hb/8 niyy memang cuti derr . OY ALLAH , malunyaa aku . ok , dengan segera aku tukar topik . btw , kami dah janji nak pakai baju raya warna biru tahun niyy . =)) yelaa , biru kan warna favourite dia . ok , aku pon suka jugak sebenarnya . btw , dia cakap aku ada hati kat Cik Adz . =______=~ sebabnyaa , aku tanya Cik Adz dah kahwin ka belom . haha , tak kuasa aku nak kat Cik Adz . kottt la dia nak PKHEM . =)) ok , sorry PKHEM , bukan kutuk , puji . =) . tadi kami menonton KAPOWW sama sama , wahh wahhh . lawak gila cerita tuh . aku taktahan nak tergelak tengok Zizan . ouhhh , i adore you Zizan . ok , Beliau marah , =DD sorry yangg . cerita niyy memang terbaikkk lahh . kalah cerita bobo boi ~ ok yangg , tenkiuu . olorhhhh , dah pukol 6.00ptg . ok bye yangg . take care okay . balik sana tengoklah muka Cik Adz puas puas . =) ingat ok , TAK SUKA POLIGAMI . =DD topik panas kita . hehe . i heart you !  Assalamualaikum ~

No comments:

Post a Comment

post surat cinta