Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, August 5, 2011

Zakiyul anak sedara aku ka ?

ok , aku takdapat bezakan anak sedara dengan anak menakan . sebab dia , si Zakiyul niyy lagi tua daripada aku . cehh , dia yang kena panggil aku makcik dok menafikan pulak ! ada patut dia suroh aku panggil dia pakcik . niyy hang sedaq nahh hang tuh anak makcik aku . hahaha . takpayah gatai nak kira umoq nahh ! aku tau hang tua 2tahun dari aku ! cehhh , ingat aku jealous sangat ka ? hahaha . aku tau la muka hang macam korea . tapi takboleh lawan aku lagi ok ! kahkahkah . lanii hang dok buad serupa hang baru kenai aku pulak.! padahaiii aku hidop ngan hang 13tahon dahh adikk oii . dengaq dak makcikmu berbicara niy ? hahaha , sudahh ! taklarat dah nak berdebat ngan hang . msg aku pon kalot , CHAT IM pon hang kalot . ishhh ! tampaq bengong jugak satgi ! ok ny te ! =DD

No comments:

Post a Comment

post surat cinta