Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Monday, August 22, 2011

Raya Raya Raya dan Raya ~ =))

ok , kita dah nak raya . so , aku takdak semangat lansung nak raya sebab aku lebih bersemangat nak MERDEKA . ok , aku gebanggg . =D btw , seriously tahun niy aku rasa takbersemangat nak raya . nak mati dah kot nohh ? ouh tidakk ouhh tidakk , takmau takmau , amal ibadat aku belum sempurna . HAAA , SEDAR PON KAU NUR UMAIRAH ! makkk makkk , harini aku takpi sekolah sebab SUPERMAN aku pon takpi . lagipon harini aku menjalankan business MERCUN ~ over its over we could be . ok , merapu dahh . dengaq lagu sambil type memang macam niyy . tengah CHAT IM dengan anak sedara aku yang tua niyy haaa  . apa nama taktau , ouhhh , SITI ZAKIYUL . eyh tak tak , MOHAMAD ZAKIYUL . ok , dia baca satgii sure dia kata ayat yang sama "OooOOO , hang kutuk aku nohh!" ~ WTFUKC . aku puji la niyy . haha . sudah sudah . mak aku balik kerja awal pulak harini . so , kena tolong dia masak ketam . ok , mengikut KETUK KETUK RAMADHAN . =DD ok bye ! Q-yonnn , tunggu raya niyy aku jumpa hangg !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta