Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, August 27, 2011

Shopping dan Dating ~

Assalamualaikum visitors . ok , kepenatan apabila baru balik dari bershopping . makkk aiii , melecup kaki aku . pftt ~ geramnya sebab baru beli seluar dengan shawl ja . yang lain taksempat nak beli . fuhh , pilih seluar pon dari pukol 1.00tgahari until 5.30petang . lamakan ? yalaaa , banyak sales banyak jugak choice . last last applemints dengan tomsgirl yang menjadi pilihan hati . xD mula mula excited nak pi Jusco . and then takjadi , so pi Pacific jalaa . kat Pacific tadi jumpa Cikgu Firdaus dengan husband dia . baju yang cikgu aku amek tuh baju yang aku nak pilih . then , dah tengok dia amek . ok fine , aku berundur . takpalahhh , sekali try 3helai seluar aku angkut , skinny lah , straight cut lahh . and many more . see , aku memang suka shopping . try banyak banyak . saja nak bagi pekerja tuh buat kerja lebih sikit . kena lipat seluar banyak banyak . hehe . then , pusing pusing . beli baju my lil sis pulak . ok , dia pon cerewet . baju purple lahh , nak pink hitam la . and macam macam lagi . -,- sampaikan aku sakit perut tunggu dia . then , dah habis . masuk kedai roti . wahhh , nampak sedap ja semua . =D beli la roti . then , abah aku ajak pi carefour pulak . tadi cakap nak pi Jusco . =_=* kecewa . baru ingat nak pi tayang muka dekat Superhero aku . yalaaaa , harini aku pakai macam wanita melayu terakhir dah . kan dia dah lama teringin nak tengok aku berpakaian PINK . ahahaha . btw , harini shopping takbest sebab Muhaimin Azam takda . kalau dia ada , lagi aku enjoy . macam macam pandangan dia bagi . -,- ok , aku sapu makanan segera gila banyak tadi . Pringles 2 , Mister potato 1 . Twister 2botol besar , vitagen 3packet , Kek Chocolate 2 . semua aku punya . puas ? =) thats all fasal shopping dan dating bersama family .


2nd story ~
thanks suami , sebab belikan i shawl . ehehehe . shawl warna hijau . ok , menepati citarasa . wtFCUK . baru 1st time beli dekat perempuan ? ok fine , faham dah perangai . btw , thanks thanks thanks . anda layak jadi suami angkat . hahaha . ok , bye suami ~ =)

No comments:

Post a Comment

post surat cinta