Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Monday, September 26, 2011

4months lupa fasal dia . :) thanks Allah .

hey people .

Alhamdulillah , harini aku masih dapat bertahan tanpa arwah disisi . aku akui , saat ini aku sangat rindu arwah Muhammad Khairi . orang cakap , takbaik ingat orang yang dah pergi . tapi , semalam bila aku pergi tempat first aku kenal dia , aku memang takboleh mengelak dari keluarkan airmata . i miss that moment . 4months aku lupa fasal dia dan semalam tiba tiba aku teringat balik . lagu MawarKhayalan jadi peneman tidur aku semalam . itu lagu kegemaran dia . kadang kadang bila aku takdapat tahan sedih aku , aku selalu lepaskan dekat Mr.F . dia faham aku . syukur . semalam aku mimpi dia datang kat aku sambil tersenyum . dan bila aku terjaga , pipi aku basah . aku tau aku menangis . ok , mesti hampa tertanya siapa dia kan ? dia pernah couple dengan aku , lost contact untuk 2years , time aku standard 6 baru aku jumpa dia balik . kalau nak tahu cerita selanjutnya , sila clik link ni : http://iloveyoudido.blogspot.com/2010/12/ermmabg-shafiq-heres-answer.html . nak bagitahu siap siap , mintak maaf time ni ejaan menganjingg sikit . harap harap faham lahh ok . this post before dia meninggal . 12Januari aku harus terima kenyataan yang dia tak ada . im fine . and pada 14May , hilanglahh segala kesedihan aku . hari hari baru bersama Mr.F . thanks for the amazing 4months . ILY . thats all . marilah sama sama sedekahkan Al-Fatihah . :) thankyou visitors . 

No comments:

Post a Comment

post surat cinta