Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Thursday, September 29, 2011

again :'(

hey dudes , im not okay . :(

aku baru kehilangan seorang lagi membe yang aku sayang . Muhammad Fathullah Bin Muhamad Yasin . okay , dulu Muhammad Khairi and now him . aku takdapat terima kenyataan . act , Fathu ni baik orangnya , peramah and suka buat aku ketawa . time balik raya haritu dia ada , and aku happy gila time tu . kawan sekampung biasa laa . time raya haritu aku ada jugak bergambar dengan dia , im so sorry takboleh nak upload dekat sini . sebab aku takbuat copy untuk gambar tu . my phone and memorycard both ada dekat ustaz . tunggu hujung tahun okay . imisshim :'( raya haritu last jumpa dia . sumpah aku sayang dia sangat sangat . yalaa , dari kecik sampai ke besar aku hidup dengan dia . mula mula aku macam takpercaya jaa tengok dekat paper . last week punya last week punya last week aku baru ja text dengan dia . aku cakap "Goodluck PMR , wish awal awal . takut nanti aku mati taksempat nak cakap . hehe " . last last dia yang pergi dulu sebelum aku . kawan yang selalu kalau aku balik Kedah , muka dia yang bertandang kat rumah tok aku , sekarang tiada lagi . Fathullah , i really love you friends , kenapa tinggal aku sorang sorang dekat sini ? --' . Ya Allah , tempatkanlah dia di kalangan orang yang beriman . ok STOP , mak aku cakap takbaik kenang orang yang dah pergi . and now , mak aku pulak yang sebut sebut . insyaallah dia akan ditempatkan dalam golongan orang yang baik baik . Amin ~ mungkin Allah lebih sayangkan dia :') .

thats all i think . AL-FATIHAH . 

No comments:

Post a Comment

post surat cinta