Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, September 11, 2011

Jalan Jalan tambah LEMAK .

ok peeps , harini aku tambah lemak aku sebanyak yang boleh . xD

harini 11/9/2011 . dengan sukanyaa aku sambut RAYA . actt abah aku yang raya sebab dia puasa 6 . tapi aku pulak yang terlebih . last night aku , Sys Nadia , Sys Syaz ngan Sys Kema main mercun . heeee ~ mercun bola dengan mercun Ketupat yang gempakk . pftt ~ enjoy gila PIG lahh semalam . then , pagi tadi abah aku suruh siap . dia cakap nak ajak keluar sambut dia punya raya harini . mentang mentang la dia puasa 6 . --' ok dia ajak pi makan Nasi Kandar Hameediyah dekat penang nuhh . ok , i follow . then time makan tu kakak aku sengaja bocorkan 1rahsia yang sangat memalukan aku . dia pi bagitau fasal niece aku tuh . -,- ouhhh SIAL LAH . puihhh . then , singgah Masjid Kapitan Keling . ok , aku terjatuh depan gate . sebab time tu hujan , and im just wore SELIPAR CABUKK at that unlucky time . SHAME ON ME . then pi Kompleks Bukit Jambul . adik aku pulak terngada ngada nak pi toilet . greattt , 1family ikot . then aku and abah aku memusing kat luar tu , last last singgah kedai CAMERA . takdannn nak masuk lagi , chinese tu dah menjerit "ENCIKKK ENCIKKK ! Canon DSLR ada buat offer aaa , kita olang jual dalam harga RM**** . " . ok , sorry miss , i taknak DSLR , i nak nak NIKON D900 . then abah cakap "if u want this NIKON , study smart and study hard until u gets straight A's in your final exam . " . ok , takkan dapat . menyesal takstudy betol betol dari awal . then , jalankan operasi memborosss . hehe . Shawl , Phone and Shoes . greatt , suka part ni . actt , datang sini sebab nak survey Phone . antara C6 dengan EXPERIA x10 tuhh . abah aku laa yang nak nak . dia dah bosan dengan phone dia . ok , mula mula dia carik E5 , bila dia tengok keypad kecik kecik teros dia cancel . ok , for me pulokksss , nak nak GALAXY or CORBY ? Galaxy mahal sikit laa . Corby around RM 299 . aku tak kisah pun function dia , janji bole Snap , Music , Internet and Games . xD . then takdapat jugak C6 yang murah . ok , abah aku ni cerewet kalau dalam bab shopping ni . kalau nak beli something , example phone BLACKBERRY TORCH RM 1 , 450 . then dia nak tawar harga 1 , 350 . kalau takdapat jugak , dia dengan bangga dirinyaa mempersilakan diri untuk angkat kaki . dia takkan beli barang yang dia rasa takpuas hati sebab taksama dengan harga yang dia nak . then Shawl aku beli 1 . hehe . murah murah kot kat sini . puas hati aku pilih tadi . then shoes warna turqoise . xD suka suka . tapi takbeli sebab takdak size . bajet beli ja tadi . hehe . then , kakak aku ajak karaoke . -,- rockers babe ! then pi makan lagi , hasilnya mesti lemak aku bertambah kan kan kan ? btw , aku dapat duit raya RM10 tadi . thanks auntie Sekinnn . =DD i think thats all for today . Assalamualaikum . enjoy it .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta