Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Tuesday, September 27, 2011

I Love You Mr.Andy Farhan ;)

hey AndyFarhan , finally awak jadik nyata laa . setelah 3hari cari siapa AndyFarhan dalam watak novel Megalomania . research punya research , i found you ! ok sangat betul , you're really really handsome ! semua yang ada dekat AndyFarhan dalam novel , semua sama dengan u . i baca novel tu pon i dah jatuh cinta dengan u . now , i jumpa sapa AndyFarhan ! ffu visitors . FUKC FOR YOU visitors kalau cuba cuba nak carik dia jugak . :) macam bermimpi jaa . Air panas sedarkan saya . ok , menggelupur aku nanti . Andy , thanks sebab sudi visit vloggie i yang entah apa apa ni . i know u'll read this post . dengar ni dengar ni , Mr.AndyFarhan , i really love character in Megalomania novel . sweetalker ! ;) thats all .

Mr.F , don't be jealous , i love you i love you i love you ! ok , over sangat sangat dah . hey Anjinggg ! takpayah nak berlagak macam kau bagus sangat . dahla stalk vloggie aku . SELAMAT JALAN ! before that , jangan nak menganjingg sangat dengan aku . nak cakap , cakap depan laa . and the most important , IHATEYOUTOO !

Mr.F , thanks bagi senyuman paling menawan dekat Idayu semalam :) , saya jealous la awak . dan saya takkisah , sebab hari hari tengok awak senyum , kan kan kan . siap boleh dengar ketawa awak yang over macam perangai saya lagii . ok dahh , cukup cukup cukup .

OK , ASSALAMUALAIKUM ;)

No comments:

Post a Comment

post surat cinta