Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, October 15, 2011

Abang Sayang Saya :D

Hai awak semua yang cantik handsome :)

semalam kan saya tidur pukul 3lebih semata mata menunggu kehadiran abang saya ;) walaupun demam semalam . ok , rasa macam janggal ja guna saya saya ni .takbiasalah awak xD . ok , semalam aku demam sampai taklarat nak buat apa apa . aku text Masam pon mau takmau jaa . tapi dah dia ada mood semalam . layan jalaaa . tumpang mood dia tengah ok menggila sebelum dia jadi serious . abang aku dari Perlis tu nak balik rumah . cuti sem derr . fuhhh , semangat nak jumpa dia punya fasal . dia sampai sampai rumah , aku calas Blackberry dia dulu . eleyhh abang , phone aku lagi best derr . then dok bergebang dengan dia . tengok drama lahh dengar lagu dekat u-tube and macam macam kami buat semalam . mana dia pi semua aku ikot . toilet ja aku tak ikot . nak mati ? haha . semalam nak tido pon dan lagi menyembang . fuhh , pagi ni bangun bangun tengok drama dengan dia lagi . sekarang dia dah tido balik . nak tengok dia tido dekat bilik tetamu macam mana ?


bilik dia yang berkatil dok ada , tapi nak tido atas lantai jugak . ishishish . --' kesian jugak aku tengok . hahaha . ok ok , gtg . nak pi jadi internet bergerak sat . :) KBYE ~

Saya Sayang Abang Saya xD

No comments:

Post a Comment

post surat cinta