Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Sunday, October 2, 2011

Terima Kasih Awak Awak ~

hey people .

AmirulShafiq Azman , Lukhman Hakim & Delta's membe . ty ty ty , kembalikan mood aku . xDD . woot woot . bagi aku suprise eyy ? melampau sungguh . dahla gerak aku bangun tido pagi pagi buta , call berjuta kali . fuhh , macam nak cekik ja tadi . anw , AmirulShafiq *Sepu* , Happy birthday to you , Happy Birthday to you ;)) sayang awokkk aihh . takmau merajuk dah . ok great , buat habis batery aku ja bergayut dengan hampa semua . haha . buang masa tidur aku jaa . aduhhh , cakap Kelantan lah , Perak lah , Penang lahh . "HANG JANGAN DOK BUAT HARIAQQ KAT AKU" okay Wafiy , ayat hang kan kan kan ? "HANG JANGAN DOK BAWAK KELUAR AYAT GOOGLE KAT AKU" okay Lukhman , ayat hang kan kan kan ? tibalah masa ayat paling takboleh nak blahhh "OK BYE , NAK TIDO DAH . SAYANG HANGG ! MUAHHHH !" . ok Sepu , ayat hang kan ? mintak maaf lupa nak wish BIRTHDAY hang . yalaaa , aku hilang number phone . takdapat nak ingat , banyak sangat benda simpan dalam kepala hotakk aku . suka sangat lah kan menjerit DidoDidoDido , suka sangat lah kan dapat sakat aku dengan markah maths aku --' , dan paling suka lah kan dok mengejet cara aku tido dalam kelas . sangat FCUK sapa yang pi cerita . biaq pi la aku tido letak muka dalam beg pon . adushhh ~ mana la hampa dapat no baru aku . rasa rasa Hafizan dengan Duddin ja tau . aduhh aduhh . Sepu , jangan marah aku dah tau tau tau . hadiah menyusul untuk hang dengan Wafiy . menyesal pi janji dengan hampa dua tadi . oklahhh , nak pi tido balik . hampa tido nyenyak dekat ASPURA ;))

ok , tau hampa yang admire depa depa nih marah . sudahhh , aku cerita apa yang aku lalui . jangan mengutuk cakap aku mengada boleh tak ? getlost from my vlog . :/ KBYE ~ *sebenarnya tengah layan My Girl episod 10 . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

post surat cinta