Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Monday, October 3, 2011

Gastrik SUCKS !

hai sayang ;)

oke , pembukaan bicara sangat gatal . hehe . ok , aku sekolah sampai 10.30pagi ja tadi . reason ? sebab aku Gastrik dekat sekolah . aku memang berpenyakit macam ni selalu . then , time aku nak pi rehat tu , abah aku dah sampai . yeayyy yeayyy , taksabar nak balik rumah . boleh tido lama lama . syoknyaaa . esok nak exam dah , taktau la kalau aku taksihat lagi . balik balik tadi abah beli McD . baru mintak terus dapat . kalau macam ni sakit hari hari pon takpa . abang aku cakap , abah buat macam tuh ada tanda . then dia cakap 3kali jumaat lagi . maksud dia lepas tuh aku mati . kurang ajarrr betul ! then balik tadi melantak dulu bagi perut ada benda nak proses . then , ratah sauce . tengok tu , aku kan degil . mana boleh sehari takmakan pedas . boleh kebulur taudakk . sumpah dekat sekolah tadi aku meronta ronta dalam kelas . cewahh ayat . xD sorry Mimi Shahirah tak pi bagitau hang kat kantin tadi yang aku dah nak balik . hehe . taklarat nak jalan . atototo , saja manja ngan abah aku harini . selalu dengan mama aku ja . ok , duduk dekat rumah bosan . last last pi rumah manusia manusia yang ada . padahal abah dah pesan "balik rumah berehat , jangan merayau pulak" . abah macam taktahu anak abah memang suka merayau . hehe . esok final exam , and macam biasa aku tak prepare apa apa lagi :D . seperti biasa , bila exam tuition Math akan dimulakan . Hafizan Ghozali , "hello sir" . kalau aku dapat A nanti . aku cancel deal Snackplate kita . tau tau tau . ok BYE~

1 comment:

  1. amboi dy! balik awai nooo....
    suka xajak aq

    N.S.

    ReplyDelete

post surat cinta