Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Monday, October 3, 2011

Final exam SELAMAT DATANG !

hello hello hello animals , ghost and everybody .

nahhh , poyo je kau ! kanggg ini makan dia ini makan dia *sambil geleng geleng .* . ini lah yag terjadi apabila perut si bunced ini terseksa akibat gastrik yang menganjing dengan aku . eyh sial la puihh . ok , enough untuk pembukaan bicara harap maaf terlancang bahasa .

nak ucap selamat menjelang kembali exam . sebenarnya aku benci kau sebab selalu datang tanpa di undang . suka kau perah otak aku sampai kering . tapi , kenyataan nya , kau akan seksa aku esok kan exam . terima kasih banyak banyak kerana sudi hadir pada esok hari . exam exam exam , aku text fasal exam , aku facebook fasal exam , aku ber-blog pon fasal exam , kenapa aku tak kentut fasal exam jugak . euwwwww ~ haha . esok hari selasa , dan seluruh warga Malaysia bukan Somalia yang berumur 15tahun akan menduduki peperiksaan menengah rendah atau lebih dikenali sebagai PMR . nak cakap all the best untuk senior senior DOB yang bakal cemerlang dengan colourful result tuh . taklupa dekat Izni Aqilah , Ridhuan , Ashikin Ahmad , Nazmiyah , Muhammad Farhan , Megat Najmudeen and banyak lagi lahh . Goodluck . untuk anak sedara makcik yang handsome handsome , yang putih putih dan comel comel . Muhamad Zakiyul , 'SEMBOYAN TELAH BERBUNYI , MENUJU DEWAN EXAM' . auntie dah suruh study . takdengar jugak taktahu laa abanglong . haaaa haaaa , abanglong nak hadiah kan ? takdapat straight A's , sup tulang aku bagi kau . haha . tiba tiba ingat zaman kakak aku nak PMR dulu , nokhoromm menangis gila gila . siap nak private talk dengan semua family members lagi . fuhh , agak lawak terlucu lucu jugaklahh . tapi alhamdulillah , dah jadi Teacher Akma pon dia . ok , Zakiyul , ingat muka auntie sure boleh jawab . muka auntie tersimpan semua jawapan . baik hafal cepat seluruh muka auntie . dekat mana jerawat dia , dekat mana lubang hidung dia , dekat mana mata bulat dia . :) sure A+ punyalahh . ok lahh ok lahhh . tiba tiba rasa nak blahh bila ada orang cuba ajak aku kahwin . --' takmau lagi , nak nak baby dulu , ehh ehhh , nak nak KEJAYAAN dulu . ;) ok sayang ? dah , my bed is calling . lama dah dia terloncat loncat memekak memekik panggil tuan dia tidur . nunyte uolls . yaaa katil , i datang lah niyy . KBYE ~

No comments:

Post a Comment

post surat cinta