Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Wednesday, March 7, 2012

Howww sweet :')

Hello and Assalamualaikum .

yeahh yeahh update lagi dohh . and today aku demam . bukan setakat demam . sakit peruttttt sekali . HELL YES ! tengok title as usual . tetttt , boyfriend aku caring sangat :3 . OMG , terharu tahuu . dia baru balik dari pergi menembak tadi . ohhwell PKBM LAUT . then dia ada text aku tanya acano demam and sakitt perut aku . dah better or not . aku cakapla better than yesterday . and then tanya dah makan or belum . aku cakapla aku malas nak makan so aku nak rest . aaaa , tetiba dia cakap . "standby depan gate rumah nowwww !" . aku pun dengan perasaan tertanya pergi la tunggu depan gate . and dia dalam hujan naik moto datang hantar makanan . seriously aku macam WHAT THE HELL MANNNN <3 . okayy aku terharu . baik dah demam aku dengan ubat dia tuuu :3 . ahaaaa , terharu boleh takk ? nananana , sorry ye boroi . me taksweet macam youuuu . kalau nak story how sweet boroiii ni memang banyak la . takmenang tangan aku nak list . dahla dalam hujan . and and and sorry boroi dekat sekolah tadi taksempatttt nak senyum . busyyy . miahaha . okayyy , readers dah meluat . kayykayyy , dekat sekolah tadi aku study Sejarah 4hours okayyy . percaya doppp ? aku siap bagi ilmu untuk Azzeem , Syukri , Aidil , Asri , Azfar , Aina and Izzati . and yessss , apa yang aku study semua masuk . Lalala~ aku bahagia gila . and harini Asri terlebih caring . awww <3 . dahla dia protect semua orang yang kacau aku harini . OMGOMG , sayangnyaa i dekat youuu . haha . memain . dahdah , post aku dah mula nak mengucingg . meowwww . gatalll dahhh :/ . okayy , stop ! kbyeee ;)

No comments:

Post a Comment

post surat cinta