Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, March 3, 2012

Lets Partayyyy :D

Heyyo and Assalamualaikum bro / sis !

Yeahhh , see . post aku kali ni terlebih happy . seronok jugak sebenarnya kena tinggal sesorang dekat rumah . petang makan McD , malam makan KoolCharkeoyteow , pagi buta McD lagii . weewittt , kaki aku melecup sana sini . akibat jalan merayap merayau jadi kuturayau dahh semalam . -.- fuhhh , penat . balik sekolah pukul 12.00tghari , pukul 2.30ptg keluar , pukul 8.00mlm balik . 8.30mlm keluar lagi pergi makan Charkeoyteow . pukul 9.00mlm balik . and yes aku ingat nak tidur dah lepas tengok bola tu . tetiba dapat text . "Jom pergi McD" . aku pun macam nak makan McD lagi ja time tuuu . keluar jugaklaa , pergi karaoke duluuuu . miahaha . terbaikk lahhh . suara aku macam apa ntahh sekarangg . peruttt buncittt takhabissss lagi nii . ahaha . memang bertambah-tambah la KG aku yang dah banyak ni kannnn :3 . and now aku still sesorang dekat rumah . petang ni aku taktahu nak hangout pergi mana pulak . dah muak tengok muka Gurney , QB dengan Sunway . -.- boleh habis duit aku macam niiii . petang ni jom Shushi Kinggg :D . aku lapar ni , breakfast punnn belum . eheeee :3 . aku dah macam kera takmakan belacan dah ni . LAPARRRRR :O . okaisss , aku nak pergi mandi . okaybyee :3 . thanks menjengah dekat sini kayyy . nak jumpa aku , datang Sunway ye kejap lagi . tunggu dekat Shushi King . Ahaaaa <3 . kbye !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta