Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Tuesday, March 6, 2012

WAR -.-

Hello and Assalamualaikum .

yaww hello there world . omgomg , ayat menganjinggg dohh . haha . well well well , baca title please . ohyess , aku dalam medan perang . so jangan dekati aku or you'll die :D miahaha . tahu sebab apa ? mesti nanti ada yang nak kena marah dengan aku . well , 2-3days ni mood aku membajet sesuka hati je . mangsa aku setiap hari Asri , Wan dengan Syukri . and sometimes aku jadi mangsa Aina . dia pun mood membajet macam aku jugak . well , ada chemistry . this week hari hari berperang dengan paper exam yang OHSEMM sangat tu . screaminggg . MATH and SCIENCE betulbetul bagi habuann tak study dekat aku . seriouslyyyyyyyyyy susah sesangat . and i was like WHAT THE HELL ? boleh tak aku taknak ambil exam ? FCUK . aku terpaksa tempuh perang dunia ni seorang diri . maklumlahh , orang lain study . aku study tapi takmasuk sepatah haram pun . :/ and then tengah bersemangat aku study Sejarah sekarang . tiba-2 dapat text dari boroii . dia cakap "VanillaCoklat awak dah start 5mins ago" . kelam kabut aku cabut wire laptop lari ke ruang tamu . okayyy , fact aku terjatuh depan abah aku tadi . uheeee , MALU -.- and now watching VanillaCoklat dan astro start buat perangai menganjinggg sebab hujan . HELL YES ! boroii pulak tengah mandi . and now aku yang buncit nak tamatkan riwayat post aku untuk harini . Innalillah ;) . KBYE

No comments:

Post a Comment

post surat cinta