Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Friday, March 9, 2012

Perangaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii -_-

Assalamualaikum .

well yaww hello . im here . rindu aku kan kan kan ? tambah-2 cuti sekolah ni memang aku jarang update la . haha . sorry kayy . if aku update aku post link dekat fb . btw , tengok tajuk . okayy , aku nak story fasal mak aku yang mengada lagi gorgeous sangat ni . tetttt . act pagi tadi boroi aku datang rumah ambil barang . and then mak aku yang excited sangat nak jumpa BAKAL MENANTU dia tunggu tercegat depan pintu . bila boroi dah sampai dia boleh pulak lari pergi tengok dekat tingkap tersengih-sengih . dah habis aku bagi barang boroi tadi . aku masuk rumah balik . mak aku tersengih macam ayam ciritbirit okayyy . HAHA . swear lawak . lepastu dia cakap aku yang gedik mengada -.- . aku gelak tengok tv dia cakap aku gelak gatal sebab jumpa boyfriend . tahan sabar je tadi . nasib mak aku . kalau tak dah lama aku ajak wrestling . HAHA . sekarang bila aku tengah update , dia cakap aku buat status facebook nak bagitahu whole world "MAK SAYA GEDIK" . geram betul . takde masa aku nak buat status macam tuuu . dahla semalam mak aku baca segala text aku dengan boroi . then bila aku sedar . dia boleh buat muka seposen . TROLL FACE . lepastu siap cakap "ishishish , taksangka ada anak gatal macam abah dia" . mak aku apaapa bantal abah aku . padahal mak aku lagi gatal . tetttttttttt , Hai Kak Zahhh , bila nak berubah niii . :D . dahla dulu time dalam wayang tengok Ombak Rindu dia perasan Aaron Aziz panggil dia . mentang-mentang nama sama dengan watak Maya Karin dalam cerita tu . tengokkk tu , dia menyakat lagi . handphone aku bunyi dia cakap "haihhh , kalah suami isteri aihhh . pergi kahwin nuuuu !" . jealous cakap laaa . :P haiiii Kak Zah Kak Zah , sudahsudah la . pergi mandi nuuuu . nak balik kampung japgi . dahdah , even mak aku macam ni , me still love you mom <3 you're the best thing that I ever had . mak aku baca boleh terkeluar air hidung niii . sensitive . HAHA . okayokay , stop here . kayybyeee :3

No comments:

Post a Comment

post surat cinta