Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, June 18, 2011

AQUWHHH ? wtf punya ejaan ?

just now aku baru jumpa speciesspecies yang suka buat ejaan macam keyboard rosak tu . exmple : 'AQUWHH' 'CHENTAA' 'DEA' . oke oke , terus terang aku pon penah eja macam tu semua . tapi itu zaman bodo bodo lagi weyh . hahahaha . tapi , aku kadang kadang tak paham apa motif depa buat macam tu . menarik ka ayat yang ada eww eww kat belakang ? menarik ka nama mukabuku ada SHAYUNKKK DEA lahh , SHENTA DEA lahh . AQUWHH BUDAXX **** lah . macam macam ada . sebagai contoh seprti gambar yang berikut .
dulu kalau guna short form , short form sangat sampai orang lain tak paham . sekarang , memanjang manjang kan lagi ejaan . apa guna semua tu ? geli tekak aku baca . =) jangan marah blogger sekalian . aku cuma nak tegur ja weyh ! lagi 1 species yang aku jumpa . ejaan depa sampai orang baca pon tak paham . nahhai , baik takpayah wtw macam tu . private message dahla kan ? nahh , tengok la status kat mukabuku . cara ejaan !


tengok cara type dia , terbaik kan kan kan ? hahahaha . ada lagi , hampa ingat sampai situ ja ka ? ada lagi ada lagi , ni haaa .

omg omg *ayat shuib* . tak cukup huruf ka kat keyboard tu ? sometimes ada orang eja SUKA jadi CUKEA , apa hang ingat cuka kat rumah hang ka ? sometimes ada orang eja SANGAT jadi SANAD . apa hang ingat snack kat rumah hang ka ? err , dia mula dah . kadang kadang ada jugak ejaan BUAT jadi UAT . awat ? urat hang nak putus dah ka ? ouhh , TAHNIAH , bagi putus lagi . lagi 1 , paling aku takpaham . apa motif letak gambar ber-sweet2 dengan boyfie ? nak tunjuk lagak kata hang buat benda yang SANGAT SENONOH la ? berpeluk sana sini , bercium cium sana sini . weyh , internet bukan tempat jatuhkan maruah la ! kadang kadang , bila aku online ja mukabuku , mesti dekat home aku penuh dengan status budak budak yang 'Aquwhh' tuh . alamak , dia bersweet-sweet dengan boyfie dia pulak . nak cakap sweet lah dengan ejaan tak betul tu ? ouhh , tolong la . takpayah la WTW dengan BF/GF hampa weyh . kalau dah sama-sama online . CHAT IM sudah laa . hampa nak heboh 1dunia ka hampa berlucah-lucah dengan dia ? ouuu , bangganya ada manusia macam hampa kat dunia . ouh , aku lupa . aku pon tak perfect . but , im still to be perfect . lagi 1 , cerita BUDAK BAGAN AJAM keluar rumah pi pasar malam . weyh , aku bukan nak cakap . sebab aku pon stay BAGAN AJAM . tapi , bila haritu aku pi ngan abang kesayangan aku , dia pon cakap . "eee, apasal budak bagan ajam suka sangat gantung hp murah kat badan eyy ? ingat hebat ka ?" lagi 1 , abang aku suka kutok budak bagan ajam yang suka pakai seluar petakpetak tuh . dia mesti akan cakap "err , macam nak tolong pi londeh ja seluar tuh , petak petak ingat lawa ka ? tak sangka bagan ajam ikot trend HINDU" . see , aku tak kata . abang aku yang kata . oke oke , actt , budak budak bagan ajam jangan mai serang aku nah . aku bukan kutuk hampa . aku bagitau apa yang orang cakap kat hampa . now , kita dengar apa pendapat kakak aku pulak "aku paling benci budak bagan ajam yang suka dressing buat gempak!" , "jorr , nak pi pacific ja pon , yang pi angkut seangkatan tu buat apa ?" , "macam haram punya dressing , ingat rambut serabai cantik la ?" dah dah , tutop kes ! (=

sekarang cerita budak budak perasan hebat teramat ~

ni lagi 1 masalah budak budak zaman sekrang . aku pon budak lagi . tapi , aku kesah apa ? hahaha . budak budak zaman sekarang dah tubuhkan "GANG BASIKAL MINI" . ouuu , aku geli bila tengok . kayuh dari mana sampai ke mana ntah . yang tak boleh blahh tu , ada abang-abang RXZ jadi NANNY depa . perghh , habis sempoi la kan ? oke oke . aku terima ! oke . thats all peeps . nyte , tc , ily ! =)

No comments:

Post a Comment

post surat cinta