Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Tuesday, June 14, 2011

Woww Woww Woww !

tengok tajuk aku di atas !! anda nampak kan ? woww woww woww , aku tau CIK IZNI AQILAH IZZATTI tengah tersengeh-sengeh kat rumah dia . mau tak nya , hilang jugak rindu dia kat pujaan dia tuhh . mula-mula dia takmau ikot aku pi sekolah ambil barang bawah meja kat kelas aku . finally , aku pujok pujok dia nak jugak mai ikot aku . mula mula aku SAY HI kat pakcik guard . nasib dia dah kenal aku . after that , lepas ambil barang kat bawah meja . aku jalan kat depan DM*dewan makan asrama* . tetiba si jejaka pujaanhati CIK IZNI AQILAH IZZATTI lalu . nahhh , jejaka tersebut pon malu-malu . alahaii , bila mata dah bertentang mata *amboii dia ayad* . nahhh , tersengeh sampai ke langit laa CIK IZNI harini . hilang habes semua salah paham depa . yeayyy , aku berjaya lagi ! now , step seterusnya . =D . izniizni~ hahahaha . aku suka tengok depa , sweet ! hahahahaha . oke oke , aku tak larat nak type dah . *atok , nenek ! semoga happy nahh .* SALAM

No comments:

Post a Comment

post surat cinta