Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Wednesday, June 8, 2011

A k U T a K p A h A m ~ =)

aku tak paham tak paham dan tak paham . kenapa manusia harus begini ? buat aku gelak guling guling kat rumah jaa ! haishh , manusia manusia , cakap kat orang pandai . last last kena batang hidung sendiri . =) . macam ayat encik beliau *bagai meludah kelangit lalu jatuh di atas kepala sendiri* aku suka gila ayat nieh . hahaha . oke oke , cerita nya begini .

STORY BEGINS ~ *ayat ning baizura dalam CUN!*


mula mula , aku on9 . after that ada sorang membe aku post dekat wall aku . dia tanya "weyh , ____ ikut jugak ka time hg keluaq dengan suamisuami tuh ?" nahhh ! aku terkejut , aku pon post balik kat wall dia . "tarakk aih ! aku sorang jaa perempuan time keluaq tuh , yang len semua guys." hahaha , membe aku dengan terkejut nya menceritakan hal sebenar . ouh ok , baru aku paham . hampa nak tau dak dia dok canang apa ? *nahh , keluaq dah aihh bahasa penang cekk* . hehehe . oke oke , balik kepada cerita tadi , dia cerita kat membe aku nihh cakap dia yang keluaq dengan BELIAUBELIAU sekalian . lagi dia cerita , time dia pi makan kat FOODCOURT QB bersama BELIAUBELIAU sekalian . cerita dia , time dia dan BELIAUBELIAU sekalian tengah makan .makanan daripada salah sorang BELIAUBELIAU tadi mempunyai lipas . nah !! dia cakap dia gelak kat beliau tuh , then beliau tuh ketuk kepala dia . oke oke , aku cakap betol ney . memang laa salah sorang daripada BELIAUBELIAU tuhh makanan dia ada lipas . tapi , takdak pon aksi ketuk ketuk kepala . ingat apa ? ketuk ketuk ramadhan macam sheila rusly tuh ? btw , semua cerita di atas adalah bebenor belaka . tiada tipu muslihat daripada aku . cuma aku baik ja tak siarkan nama dia . btw , aku tengah confuse lagi ney , waktu keluaq haritu dia takdak pon dengan aku . aku sorang ja perempuan kat situ ! mana mai lagi sekoq ? aku confuse , hahahaha . takpa takpa . janji dah ada bukti . kan ? dalam album kat facebook , gambar time hangout tuh . dia takdak pon . hahahahahahahaha . sumpah aku guling guling . *peeps , soery ayad aku tunggang terbalik , sebab malas nak susun ayad , takpaham buad2 paham ja nahh ! terima kasih kerana sudi membaca , hope u enjoys , may god bless u !

ASSALAMUALAIKUM . xD

No comments:

Post a Comment

post surat cinta