Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Saturday, June 11, 2011

F I T T O N I A ~

oke oke , aku tau hampa tak paham apa maksod FITTONIA tuh . actt , tuh nama blok kat sekola DATO ONN' . so , kalau hampa yang sekola DATO ONN' sure tau apa dia . oke , tajok di atas adalah kerana , semua orang tanya aku "kalau BERUKBAND hang tak bayaq , hang on9 guna apa?" oke , now aku nak bagitau . rumah aku tempat dia paling strategik sebab depan belakang ada sekola . nahhh , sekola BAGAN AJAM ada wireless , sekola DATO ONN' ada wireless . so , seluruh rumah dapat line . haaaa , hampa dah tau kan skrg ? ouhh , bagos bagos , kalau tak percaya mai la berjemur sambil on9 kat rumah aku . kalu tak dapat line , hampa mai sekeh kepala aku sorang sekali . hahahaha .

2nd story ~

aku tengah menunggu hari isnin ni . aku nak tengok sikit perempuan yang buad SIOT kat aku sebab call aku guna private number after that maki maki cakap aku rampas Encik Beliau . WTF ? Encik Beliau cerita kat aku , dia tak pernah couple ngan sapa sapa pon sebelum ney . and yeahh , apa yang dia cakap betol . sebab membe2 dia pon cakap macam tuh . kays fine , finally aku dah nampak kebodohan perempuan tuh . nak tau dak apadiaaa ? dia cakap dia awekss Encik Beliau kan ? okey , then , kenapa bila aku suroh dia call Encik Beliau sendiri , haaaa , see ? dah nampak kan kan kan ?  now , isnin ni aku and Encik Beliau nak buad pertukaran barang kat depan perempuan tuh . biar dia sakit hati ~ =)

oke bye , thx fer bace-ing ! LOL ~ Mairah . xD

No comments:

Post a Comment

post surat cinta