Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Tuesday, June 14, 2011

P O N T E N G ! ! !

Guysss ! guest what ? hahahaha , aku ponteng sekola harini . deyyy , apa kutuk kutuk ? suka hati aku lahh derr . aku just malas nak pegy sebab En . Beliau tiada harini . takda semangat aku nak belajaa weyhh ! selalu aku yang tergedik gedik nak pegy sekola . tapi , sekarang aku taknak pegy . makk aii , dahla harini ada geografi . nak aku mati ke dengan Mrs POH PENG TEAN tuh ? tak pasai pasai ja naty dia hawinnn aku keluaq tingkap . nota dengan latihan dia , dari bulan 1 sampai lah sekarang semua aku tak pernah buad . dahla harini dia nak kutip buku nota . perghhh , no way aku nak pegy ! lagipon harini ada ko-ko . taraaa mau pi aihh ! *ayad En . Beliau* . hahahahaha . dahla harini kena pakai baju CONTRA tuh !! *kadet bomba* omg ! aku tak suka derr . bagi la baju yang berjenis sikit , eeeee , hudoh ngat aih baju dia ! aku tengah memikirkan naseb membemembe aku yang lain harini , Islammuddin , Amirin , Alif and Ameera yang satu kepala dengan aku takpernah siap HW ~ ahahahaha . demerit aku dah berjutajuta kali dah kena . perghh , semalam Cikgu Haryati cakap , 2minggu lagi hari perjumpaan waris . omg omg , kantoi markah math lahh kalau macam ney ! makk aiii ! 38% jer derr . sapa suroh aku gatal pi ponteng kelas sebab sofbol kan ? 2minggu tak masok kelas . dah tiga topic aku tertinggal . nahhaii ! sebelum nih punya markah math takdak la seterok tuhh . paling kuat B/C jaa . sekarang , dah dikira E ! markah lulus 50% ke atas . nah nah nah , mana aku nak pi cari lagi 12% ? hahahaha . btw , aku dah tak larat nak berleter panjang-panjang . baek aku pi perabeh pizza hut aku dulu ! chioww ~ thanks for Bace-ing ! ilysm guyss ! SALAM !

No comments:

Post a Comment

post surat cinta