Take note sayanggg .

Wala wala readers , selamat membaca comel dan handsome

Thursday, June 9, 2011

M . A . S . I . H . T . I . D . A . K . M . E . N . G . E . R . T . I ~

apa masalah kita semua ? biasa la manusia kan . masalah aku , aku suka kutuk orang walau aku tau kadang kadang aku pon macam tu . tapi fasal minah senget ni , aku rasa dia dah parah gila ni . macam ss sorang jer dia ni , aku nak tegur . aku malas lah ! hahaha . oke oke , story fasal minah senget ni bukan nak mengutuk dia . cuma aku just nak dia tau apa yang orang lain anggap dia .

For Mrs tersebut :

tolong la jangan mengutuk orang lain , nobody perfect girl . kalau aku , aku bukan kutuk . aku tegur jer ni . soery yang mana terasa . xD . setinggi gunung ampun maaf yer . fine , berbalik kepada story tadi , aku bukan ape Mrs oii . aku just kumpulkan semua apa yang orang cakap kat kau , dan aku buat ia jadi 1teguran . firstly , kau kutuk blogger post orang ni laa , orang nuu laa . tapi ade kau sedar blogger post kau ? memang lar follower kau beratus , tapi .. takpayah la mengada sangat . oke , kau cakap blogger post orang nii mengada sebab tulis semua gayutan dia dengan balak dia . kau tulis blogger post orang nuu mengada sebab dia tergedikgedik cerita pasal hidop dia . fine dear , sekarang aku nak tanya . kau ade post tak pasal kau admire sapa dekat blogger post kau ? adakan ? jangan tipu kalau takda ! sebab kau memang minat banyak orang . bila aku bukak jer blogger kau , sampai naek juling mata aku bila baca semua ayat cintan2 kau tu . =_='* . kadang kadang kau cakap orang nii orang nuu suka buat cerita syok sendiri . kau sedar tak kau pon sama ? bila kau cakap dengan aku or membe2 yang lain . aku percaya 1% jaa . sebab , dah banyak kali kau tipu . Mrs , tolong lar hentikan penipuan kau tuh . aku dah tak larat nak julingkan mata dah . o.O . fine , aku taknak letak nama kau jer . sebab aku tau nanti kau terasa lebih2 . so , for all blogger . kalau terasa , harap maaf oke . sekali lagi , aku pon tak PERFECT jugak . aku pon ada kesalahan . sila tegur if aku ada buat benda yang korang tak suke . or post aku mengada2 ka apa ka . thats all for today . SALAM

No comments:

Post a Comment

post surat cinta